Jumaat, 21 September 2007

Berita sedih...

Dengan ini di umumkan...
Encik Beanie a.k.a Mr Beanie a.k.a Mad Redo1 ...
Sedang demam...
Gambar ini adalah hiasan semata2

Kalo ada yg sudi nak datang melawat
Sila bawak buah tangan..
Paling koman...sekotak eskim Poppers..

9 ulasan:

Red Mummy berkata...

cop cop

itu gambo baru ke gambo 10 taunlepas

tak tau lak kowang ada baby kecik lagi kak linda oii

azrid berkata...

red,
itu mmg anak ako...
gambo 5 thn lepas, ms nina kecik..
ko tak kesian ke kat abg ko ni?
apa ako msk semua dia tolak...

Red Mummy berkata...

kak

kalo dah tolak, suh dia puasa je ler

alah ngada je tu

demam org tua gitu ler

anw, moga ko cepat sembuh bang..

blog aku pun dah lama ko x terjah kan..

Kurt Kuden berkata...

ho.. sampai tidur kediri dok rok sgt demam..

smoge abg mat cepat2 la sembuh..

kak lucky nok gi shoping raye tu.. tak dok saing nok temang. ahaks

Lily.Lulu. berkata...

cepat cepat sembuh ye bang redo1. jangan lupa makan ubat ..

akak masak ape sampai bang mad tak mo makan ??
:D

RedWGG berkata...

paksa jer makan kak..
nanti jadi kering mcm saya baru tahu! makan jugak! n makan ubat!

semoga cepat sembuh!!

azrid berkata...

red,
mmg ngade pun..
(lepas ni mesti akak kena)

kuden,
bei doh bj raya..
duk risau kain blambok x basuh tuhh..
(bg mad nko tu pembasuh kain yg setia)

lily..
lauk yg x de ayam..hikss

redWGG,
abg mad nko nak kurus kering?
mimpi la tu...

mama ranggie berkata...

dah sembuh lum??makan ubat tau...

azrid berkata...

mama R,
dah makan dah..
tu pun dah puas paksa dia..