Sabtu, 15 September 2007

Ayam oh ayam

Harga ayam naik la pulak..

Harga siling RM6.00 sekilo..
Pagi tadi aku pergi pasar tani..nak beli ayam..
Terkezuttt gaksss...
Diaorang jual RM6.70 sekilo??

Lupa la nak bawak kamera..
Amik gambo..tunjuk kat KPDN...

Ayam dah la mahal..tapi kena gak beli...
Sebab dalam senarai menu bukak posa ni...
Everyday I have to cook chicken..
Ayam merah la, kurma ayam la, gulai ayam, sup ayam...

Sup ayam 1st ramadan

Pepun memang ayam..ayam..ayam

Paling tidak, kalu tak de ayam..
Ganti nyer telo ayam....
Ayam jugakk...

5 ulasan:

mad.redo1 berkata...

hehehe... mad redo1 memang suka ayam... mmmmmm...

Red Mummy berkata...

akak ko jgn beli kak, kan gomen dah kata ban kalo lebih 6 inggit

isk ko kak

tp kalo org tu nak makan ayam suhdia bayo kan kak ko jgn bayo tau kak

azrid berkata...

red,
memang le org yg makan ayam tu tak bayo..
tapi aku amik duit dia, nak bayo ayam tu...

Lily.Lulu. berkata...

report ler .. mane leh lebih RM6 kak ...

RedWGG berkata...

uishhh..lbh 70 sen..
report..report..