Sabtu, 16 Februari 2008

Tolong lah saya...

Sesuatu yang menyusahkan hati saya....

Saya kehilangan cincin 'percintaan' saya...
Dah puas cari...
Tapi tak jumpa...
Saya pasti hilang kat rumah...
Tapi sampai sekarang tak jumpa2 ...

Dah bagi tahu orang yg hadiahkan cincin tu...
Dia tak marah..tapi saya rasa sebeno nyer dia kecewa..
Dengan kecuaian saya...

Memang terasa sangat jari saya kosong..
Sebab setiap hari pakai cincin itu..
Bukan tak ade cincin lain...
Tapi saya suka sangat cincin tu
Dan ada sentimental value tersendiri....

Semoga Allah ketemukan semula barang yang paling saya sayang itu...

10 ulasan:

Lily.Lulu. berkata...

mintak mintak jumpa .. Insya-Allah

flinty.farah berkata...

isk. wak solat hajat ah kak linda.. jupe lah tu kekgi.. sedih plok bace entry ni sbb sy penoh gok hilang cincin. tp hok sedihnya cincin tu pemberian org yg paling paling saye cintai - ibu sy. hilang pastu dok jupe2 :(

modd berkata...

hok white gold ke kak linda....hok adiah anniversary ke apa tu....

tul la...solat hajat. dulu saya hilang retainer (hok wak straight gigi)...cari kat almari dok jumpa...solat hajat tengah2 hari buta....sudah smayang, angkat muka...ada je retainer tu kat almari tu....try ler...insyallah

azrid berkata...

lily,
moga2 jumpe ar...

farah,
mmg sedih hilang cincin dr org yg paling dicintai...isk isk
dok leh wat solat hajat lg..sbb cuti

azrid berkata...

modd,
ingat lg hang no..cincin ambe tu..
lepas abis cuti ni, mmg wat solat hajat tu...

azrid berkata...

lily, farah & modd
tenkiu very much..dah jumpa dah bwh gobok i...

Umi Mia berkata...

Huh..dah jumpa...nasib baik...pernah gak ilang dulu...and then pun jumpa balik...paham sangatlah perasaan kehilangan tu...

Zana Sadri berkata...

huhu.. kalo la jadi ke zana. 44 hari tak abis muka cuka hubby kot. huhu

azrid berkata...

umi mia,
memang nasib baik..bukan senang bf i nak beli brg kemas canggitu kat saya...

zana,
bf saya u cool je, tp cuba kalo 'toys' dia, akak hilangkan..mampus aku...

Ceera berkata...

hilang ke, ala.. ada tu. (sedapkan ati akak)