Rabu, 16 April 2008

MC dua hari

Yu huuu

Dapat MC dua ari...
Tue & Wed...
Memola Dr nak bagi satu hari jek...
Tapi saya mintak dua ari...

Kelas pun dah abis...
Bebudak dah nak peksa..
So skrg study week...
Better saya meng'off'kan diri sekejap

Bukan tak de cuti
Tapi malas nak kaco cuti ...

Dr kata..
Cuaca panas sangat, stress, tak cukup tido, tak cukup rehat...
Tapi bf kesayangan saya itu, Encik Beanie menokok tambah...
Tak exercise....
Memang betul pun....
Malas sgt nak kuor joging ke,
Aerobik dah berzaman tak pergi..

Tapi badan saya mmg rasa tak sedap...
Tuesday..satu hari saya beradu...
Syok giler...
Nama pun MC kan?
Kena la rehat secukupnyer...

Anak2 balik sekolah ...
Encik Beanie belikan ns bungkus...

Tapi ari ni....
Saya nak cover balik apa yg sepatutnya seorang ibu buat bila ada kat rumah...
Semangat berkobar2 nak masak...
Menunya..
1. Ayam masak lemak
2. Sambal tempe goreng
3. Ikan goreng
4. Kobis goreng
5. Gulai daging (panaskan jer...)

6 ulasan:

Lily.Lulu. berkata...

makan obat yer kak linda ...

nanti masak tuh ..ingat2 la jiran kat sebelah umah

hehehehehe
:D

azrid berkata...

lily,
yup makan ubat...

ada jiran ke kat sebelah?

Umi Mia berkata...

sodapnyo........masakan rumah ni kadang2 jauh seribu kali lagi sedap dari yang kat kedai...lagi2 kalau suri yang MC memasaknya...hehehe

Kazilar berkata...

See Please Here

Ceera berkata...

pompuan memang malas pun nak exercise kan... hiks, sama la diri ku ini...

azrid berkata...

umimia,
msk sendiri mmg sedap..puas ati...
kalo nak msk tiap2 ari, kenalah mc kan tiap2 ari kan?

ceera,
mmg dasar pompuan gemok mcm akak ni mls exercise...