Rabu, 4 Julai 2007

Pakcik Tensen!!!

Memang tensen! Tensen dengan penunggang motosikal yang kurang guna otak! Kalau dah kat simpang yang ada lampu isyarat, lampu tu dah tukar kuning, kao jangan le pegi masuk lorong kanan sekali dengan kelajuan 30km sejam.

Kalu aku yang tengah kejar lampu isyarat itu dengan kelajuan 80km sejam langgar bontot kao sampai kao tergolek dog atas jalan, tak ke menyusahkan hidup aku? Mujur le Encik Mat aku tu ada ABS, boleh gak le brek tanpa berpusing-pusing atas jalan (seronok gak buat stunt nih...)

Kalu jadi macam nih, tak ke menyusahkan hidup orang...

Paling aku tak tahan tu ialah bila kao tengok Encik Mat aku tu dua inci sahaja dengan bontot motosikal kau, berani pulak menjerkah... bila aku berhenti nak beri sekeping dua isi otak aku terus pulak kao lari... kalu berani jerkah berani le jawab bila orang nak tanya mengapa kao jerkah...

Bukan nak kata aku tak salah, mungkin ada jugak salah pihak aku, tapi aku amat berharap kao pakai le otak bila bawak motosikal tuh...

fgehgfaelgae!!!

4 ulasan:

^eMiKo^ berkata...

saba bang saba.. sy phm...sy poon xske kalo ade moto kat depan kete...tkt bebenola telanggo diorng tu..

mad redo1 berkata...

tu sabo dah tuh... bukan apa, kita pun bermotosikal jugak, so boleh faham risikonya, tapi yang tak faham tuh menyebabkan kita tensen...

aarrrrrrgghhhhhh!!!

Red Mummy berkata...

ni asal lakinye yg jwb bukan bininye lak nihhh

tu gambo semasa kejadian ke oi?

mad redo1 berkata...

wei, ni blog kombinasi le... that's why namanya sedemikian rupa...

wokeh, nak gi pasar plak nih...