Jumaat, 12 Oktober 2007

SELAMAT HARI RAYA


Kami semua nak ucapkan

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin
...

9 ulasan:

Umi Mia berkata...

Selamat Hari Raya .....to Kak Linda, Abg Mad Redo1 , Berg and Nina...jomlah beraya ke Pekan..dekat jer ngan Ganu tuh...

mad redo1 berkata...

mekasih umi mia... nanti kita orang heli hantarkan kat sana ek... hehehe... selamat merayakan eid-ul-fitri buat umi mia dan keluarga di pekan...

Red Mummy berkata...

tingginya songkok ko bang

berg looks so feminin

nina tu napa muncung

ni taun lepas nye gambo ke?

kak linda nampak muda and kurus a bit

samat ari raya sumerrrrr

mad redo1 berkata...

red mummy - hehehe... tu tawon 2005, aku memang suka songkok klasik gitu... muncung nina tuh cam biasa le bila ada benda nak tak dapat... bab kurus tuh biar empunya body sendiri le jawab... hehehe selamat hari raya sekali lagik...

azrid berkata...

umi mia,
sonot gak kalo ble pg pekan..
tak pnah sampai lg.

red,
akak kurus?
sgt suka ati..

modd berkata...

awat adik muncung ni....

org lain punye happy

i lupa nak ambik gambar raya sefamily!!! waaaaa...

RedWGG berkata...

selamat hari raya kak linda, abg mad dan family...

maaf zahir batin!

Lily.Lulu. berkata...

selamat ari raya ...
jangan masam2 laa nina ..
meh cenyum ckit meh :D

azrid berkata...

Wlpn dah nak abis raya..
SHR & MZB,

Modd,
U tau je lar Nina tu..kalu dok leh mende2 dia muccung la..

redWGG,
Selamat Hari Raya..meh lar turun KT...raya kat sini lakk..

Lil,
Selamat Hari Raya...
Nina muncung sbb ko tak bg duit raya lg...hikkss