Selasa, 21 Ogos 2007

Apa apa je la..

Busy busy busy...
Banyak sangat mende nak kena buat...

Kat opis, nak kena siapkan portfolio..
4 bijik fail lak tu..
Nasib baik nak kena update jer...
Siap 3 last week, satu lagi aku buat dhekk je..
Then pagi Ahad kelmarin baru ku antor fail yang sepatut aku anto tu..
Ok je tak de problem...aku tahu ramai lagi yang lebih tak efisien dari aku ni..

Tapi pagi tadi..hot gak kejap..
Ada ke bleh komen fail aku tak de tarikh quiz & test ..
Cek elok2 la bro...kang I dah letak kat lesson plan..
Cari mamat yang cek fail aku..cuti lak dia...ish..ish...

Chapter 1 tesis tak siap2 lagi
Janji ngan supervisor ahad jugak...
Dah la duk pulun baca artikel lagi...
Mau muntah berdarah akak...
Masa idea tengah mencurah-curah..
Banyak la plak gangguan...
Yang menyebabkan aku meyumpah2 dalam ati
Sesaje jer aku dapat dosa kering...

Kekadang bukan apa..
Boleh tak jangan kacau orang..
Kalau kita tak pernah berada di tempat seseorang itu...
Ini tak sesedap ati jer buat remarks...
(Sori ...sesekali meluahkan perasaan)

Nasib baik la Encik Beanie aku ni ada...
Teng kiu yang tolong dengar apa yang hot dalam ati saya ari tu...
But.. the most important thing is tolong betulkan Bahasa Omputih saya tu..
Also tolong tambah isi kandungan dalam tu...
Teng kiu lagi kerna tolong selesaikan bab kain-main ari tu...
I luv U cup cup...

Tapi paling best nak menterteramkan konflik jiwa raga ialah memasak..
Betullah kata nko Modd,
Satu saat kita terasa berada di atas puncak gunung
Kemudian kita terasa daif, kerdil dan hina...
Betullah, masa aku nak start buat Chapter 1
Bukan main semangat lagi
Then masa tengah buat tu..baru kusedari banyaknye benda tak cukup fakta...
Tu lum bab komen dari supervisor lagi..

Aku masak apa?
He..he..
Nasi Arab dan Ayam Tandori

Banyak giler lak tu..
Hampir suku masuk tong sampah...membazir betul

Satu lagi aksi yang menyakitkan kepala....
Sapa makan McD letak atas printer?????????????

8 ulasan:

Red Mummy berkata...

makan mcd letak kat printer

sungguh le takde table manner

mad redo1 berkata...

chis! sungguh aku terasa, bukan ke saya dah buang dua hari lepas tuh... letak atas kertas awak nanti kang ada yang berminyak2 lak... saya nak elak dari awak marah le tuh...

hehehe...

modd berkata...

salam...
uiii...bergaya nya masakan dia...mana resipi beb, mau tiru cam biasa la.

azrid berkata...

Minah red,
Dah tau kan sapa orang itu...

Mad redo1,
Huh, ada aje aksi2 yang mementalkan kepala ku ini..

Modd,
Tu masakan level master, level PhD tak tau camne :)
Recipe? Hanieliza fotopages la..

Azurah Anuar berkata...

terpaksa encik mad redo1 kita mengaku dalam blog pasal kaklinda dah bubuh gambar ..

:)

mad redo1 berkata...

wawa - aku menjadi mangsa keadaan orang yang dok stress giler... hehehe...

azrid berkata...

Wawa,
Tq for visiting my blog...
Tu la tujuan asal tempek gambo tu..

Ceera berkata...

bukan selalu nak luah2 apa yang terpendam ye dak... best dapat hubby yang bijak pandai nie, ihikssssssss