Sabtu, 25 Ogos 2007

Are you expecting?

Hu...hu...hu...
Itulah soalan pertama dari seorang kawan lama...
Kawan zaman belajar dulu...kat Kedah dulu..

Cuba teka yang mana satu aku?

Dia & familynye datang bercuti kat Terengganu...

"Tak la...perut aku ni...
Banyak sangat gelembung sana sini.."
He he he..

Dia bukan orang pertama tanya soalan tu..
Maybe orang ke seploh kut...

Memang aku la aku terlebih menggelembung sekarang..
Dari 48kg naik 63 kg...
Nak kata terlebih makan, idak ler..
Encik Beanie kata malas exercise...
Memang betul kut..


AKS#1

AKS #2

Tapi dr zaman dulu aku malas exercise..
Kalo rajin pun aku turun padang training seni mempertahankan diri...
Tak pun aku cycling..
Kalu tak ramei orang, aku swiming..
Itu dulu la...
Sekarang ala2 bz gitu..
Cepat penat la..balik nak masak lagi...
Nak basuh kain lagi.. (Encik Beanie sebenonye yg buat..)

Sekarang dah beranak pinak ni..
Aku rasa tido aktiviti paling best didunia...
Walopun masa bujang dulu..tido selalu ditangga teratas..
Dan aku rasa akan berada ditangga teratas sokmo...

Banyak kali dah aku berazam..
Nak exercise..kurangkan makan..

Tapi makan memang bessttt

Ambik ubat sket2 ...biar kurus skett..
Tapi tak jadila..tak de disiplin...
Akhirnya aku terpaksa menelan kata2 orang yang kurang sedap didengor tu...
"are u expecting?"
Hu..hu..hu...

1 ulasan:

mad redo1 berkata...

I am expecting something...

hehehe...